Czas realizacji i dostawy zamówień
Zamówienia w sklepie BEAUTYEVER można składać 7 dni w tygodniu.
Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00- 16.00.
Zamówienia złożone w dni wolne od pracy lub święta będą realizowane w najbliższy dzień roboczy.
Po złożeniu zamówienia system prześle Państwu na podany adres mailowy potwierdzenie jego przyjęcia. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn potwierdzenie nie zostanie dostarczone w ciągu najpóźniej godziny od złożenia zamówienia, prosimy o kontakt mailowy na adres info@beutyever.pl lub telefoniczny: 509 941 608 w godzinach pracy sklepu.
W przypadku wybrania opcji zapłaty „ przelew na konto” wysyłamy dodatkowe potwierdzenie otrzymania płatności.
Czas realizacji zamówienia wynosi 1-4 dni robocze od momentu:
- Przyjęcia zamówienia w przypadku wyboru opcji odbioru osobistego.
- Złożenia zamówienia w przypadku opcji płatności za pobraniem.
- Zaksięgowania wpłaty na rachunku – w przypadku opcji przedpłaty na rachunek sklepu.
Na powyżej podany czas realizacji zamówienia składa się skompletowanie zamówienia, spakowanie produktów i nadanie przesyłki. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostawy przesyłki przez przewoźnika.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z obsługą sklepu na adres: info@beautyever.pl lub telefonicznie w godzinach pracy sklepu.
Wysyłka towarów zakupionych w sklepie jest realizowana za pośrednictwem Ruchu, Poczty Polskiej i firmy kurierskiej Inpost. Przesyłki przesyłane firmą kurierską Inpost są dostarczane w następnym dniu roboczym.
W dniu wysyłki towaru otrzymujecie Państwo potwierdzenie nadania przesyłki – na życzenie dostępny jest jej numer do samodzielnego śledzenia poprzez systemy przewoźników.
Do każdego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny – na życzenie wystawiamy także faktury VAT.